Reklamos agentūra: kaip vizualai padeda reklamos efektyvumui?

Reklamos agentūra Nomadomas.lt dažnai sulaukia klientų, kurie savo vizualams neskiria per daug dėmesio manydami, jog reklamai svarbu tik geri nustatymai. Tačiau tai yra didelė klaida, į kurią ne visada yra atkreipiamas reikiamas dėmesys. Šiais laikais vizualai ir užkabinanti žinutę juose yra tai, kas padeda išsiskirti, tapti atpažįstamu ir geriau matomu. Dėl reklamos agentūra rekomenduoja savo vizualams naudoti profesionalias nuotraukas ir vaizdo įrašus (kai tai yra įmanoma).

Ką rinktis: vaizdo įrašus ar statinius paveikslėlius?

Reklamos agentūra šiuo klausimu pataria – kombinuokite abu variantus. Vienose platformose geriau veikia paprasti paveikslėliai ar nuotraukos, kituose vaizdo įrašai. Reklamos agentūra pasakys, jog vaizdinė reklama veikia daug geriau nei rašytas tekstas – niekas nebeturi laiko skaityti, visi nori greitai ir lengvai pasiekiamos informacijos. Vaizdo įrašuose informaciją lengva pateikti ne tik dėl teksto minimalumo, bet ir dėl galimybės parodyti daugiau, parodyti aiškiai ir lengvai suprantamai.

Vaizdo įrašai yra labai paklausus formatas įvairiose gamybos įmonėse ar demonstruojant produkto panaudojimą. Taip žmogus gali aiškiau matyti, kam skirtas produktas ar kaip vyksta visas procesas, kas ir skatina domėtis toliau. Reklamos agentūra vaizdo įrašų reklamas rekomenduoja išbandyti visiems verlsmas – šiuometinės galimybės vaizdo įrašų kūrimą leidžia pritaikyti labai lanksčiai. Pavyzdžiui, populiarios ir vis daugiau dėmesio sulaukiančios yra Instagram Reels reklamos. Reklamos agentūra mano, kad jų pateikimas priklauso nuo pačios įmonės, jų produktų ir galimybių, tačiau išpopuliarėjęs Tik Tok trumpų video madą tik dar labiau padidino.

Rinktis paveikslėlius reklamos agentūra rekomenduoja pristatant produktus, kuriant ir informatyvius įrašus ar norint suteikti svarbią informaciją. Tokiu atveju reklamos agentūra dažnai pasitelkia kombinuotą teksto ir vaizdo variantą – vizuale pateikiama pagrindinė, svarbiausia informacija arba iškeliamas klausimas, o tekstas papasakoja viską plačiau.

Reklamos agentūra sako, kad spalvos taip pat daro įtaką

Turbūt bent kartą gyvenime esate girdėję apie spalvų psichologiją. Reklamos agentūra tai tikrai. Ar susimąstote, kodėl akcijos dažnai žymimos raudonai, o įvairios medicinos įstaigos naudoja šaltas spalvas kaip mėlyna ir žalia? Visa tai yra laikoma spalvų psichologija, pagal kurią reklamos agentūra renka spalvas komunikacijai savo klientams.

Reklamos agentūra pasakoja, kad raudona spalva labiausiai atkreipia dėmesį, skatina pirkti, todėl tai dažnas pasirinkimas pažymėti įvairioms akcijoms. Žalia spalva asocijuojasi su ekologija, todėl įvairūs jos atspalviai yra pasirenkami tvarioms, ekologinę naudą ar prasmę turinčių įmonių. Spalvos įvairiose reklamose ir prekės ženklo komunikacijoje skirtingai veikia žmones, todėl, prieš pradedant dėlioti vizualinį identitetą, reklamos agentūra pataria išskirti pagrindines spalvas savo prekės ženklui, kurios ir neš jūsų norimą žinutę klientams.

Back To Top