Vidinis SEO. Vidinių nuorodų strategijos kūrimas

Vidinis SEO yra labai svarbus etapas ruošiant internetinę svetainę. Jūsų svetainės SEO labai svarbu reguliariai vertinti ir tobulinti vidinių nuorodų strategiją. Tai vienas iš būdų pagerinti svetainės tinkamumą. Pridėdami tinkamas vidines nuorodas, užtikrinate, kad „Google“ suprastų:

  • puslapių svarbą;
  • puslapių tarpusavio ryšį;
  • ir puslapių vertę.

Norint sukurti vidinių nuorodų strategiją, reikia atsižvelgti į keletą dalykų.

1. Sudarykite savo svetainės struktūrą

Visada patariame svetainių savininkams įsivaizduoti savo svetainę kaip piramidę. Jos viršuje yra jūsų pagrindinis puslapis, žemiau – skyriai arba kategorijos, o dar žemiau – atskiri įrašai ir puslapiai (galbūt su tarpinėmis kategorijomis).

2. Nuspręskite, koks turinys yra svarbiausias

Tada turėtumėte nustatyti, koks turinys yra svarbiausias. Trumpai tariant, geriausias ir išsamiausias turinys yra apie jūsų verslo esmę. Tai turinys, kurį norite, kad žmonės rastų ieškodami temų ar produktų, kuriuose specializuojatės.

Kadangi norite, kad „Google“ žinotų, jog tai yra svarbiausias jūsų turinys, turite pridėti daug nuorodų į jį. Yra įvairių vietų, iš kurių galite pateikti nuorodas į savo kertinį turinį.

3. Pridėkite kontekstinių nuorodų

Parašę įvairių straipsnių tam tikra tema, turėtumėte juos susieti tarpusavyje. Taip parodysite „Google“ ir vartotojams, kad šie straipsniai yra aktualiai susiję. Nuorodas galite pateikti tiesiogiai iš savo teksto sakinių arba pridėti nuorodų straipsnio pabaigoje.

4. Hierarchinių puslapių susiejimas

Jei svetainėje yra hierarchinių puslapių, susiekite patronuojančius puslapius su antriniais puslapiais ir atvirkščiai. Taip pat nepamirškite susieti giminingų puslapių tarpusavyje. Gerai organizuotoje svetainėje šie puslapiai turėtų būti susiję, todėl toks jų susiejimas turės prasmę.

5. Apsvarstykite galimybę pridėti susijusio įrašo skiltį

Yra daugybė įskiepių, kurie prie jūsų pranešimų prideda ištisus susijusių pranešimų skyrius. Jei naudojate vieną iš jų, rekomenduojame išbandyti, ar susiję pranešimai iš tikrųjų yra susiję pranešimai. Jei nesate tikri, tikriausiai geriausia susieti pranešimus rankiniu būdu.

6. Pabandykite pridėti navigacinių nuorodų

Be nuorodų iš temiškai susijusių įrašų ir puslapių, pagrindinį turinį galima padaryti autoritetingesnį pridedant nuorodas į jį iš pagrindinio puslapio arba viršutinės navigacijos dalies. Tai turėtumėte daryti su svarbiausiais jūsų verslui įrašais ir puslapiais. Tai suteiks šiems įrašams ar puslapiams didelę nuorodų vertę ir padarys juos stipresnius „Google“.

7. Pridėkite nuorodas į taksonomijas

Taksonomijos, pavyzdžiui, kategorijos ir žymos, padeda tvarkyti svetainę ir padeda naudotojams bei „Google“ suprasti, apie ką yra jūsų turinys. Jei turite tinklaraštį, gali būti naudinga pridėti vidinių nuorodų į taksonomijas, kurioms priklauso įrašas. Pridėjus nuorodas į kategorijas ir žymas, „Google“ lengviau supras jūsų tinklaraščio struktūrą, o lankytojams lengviau pereiti prie susijusių įrašų.

8. Apsvarstykite galimybę pridėti nuorodas į populiarius ar naujausius pranešimus

Paskutinė paminėtina galimybė – sukurti vidines nuorodas į populiariausius arba naujausius jūsų svetainės įrašus. Pageidautina šias skiltis sukurti svetainės šoninėje juostoje arba apačioje, kad jos būtų rodomos visuose puslapiuose ir pranešimuose.

Kadangi nuorodų vertė į šiuos populiariausius / naujausius įrašus pereina iš daugelio skirtingų puslapių, jie gauna padidintą vertę. Be to, lankytojams bus lengviau pasiekti šiuos įrašus, todėl padidės lankytojų srautas, o didesnis lankytojų srautas yra teigiamas ženklas „Google“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back To Top